Miss België (Miss Belgium 2011 - Contestant No. 5) Marieke Meelberghs

Woonplaats
Beringen

GEBOORTE DATUM
2-feb-87

STERREBEELD
Waterman

MOEDERTAAL
Nederlands

ANDERE TALEN
Frans en Engels

STUDIES (+ niveau)
Afgestudeerde Master in de Criminologie

HOBBY's
Koken, Huisdieren, Film, Wakeboarden, Skien, piano, Dans, creatieve bezigheden…

LENGTE
1m68

KLEUR OGEN
Blauw

KLEUR HAAR
donker blond

LIEVELINGS DRANK
drink meestal water of sprite, maar soms ook wijntje,

FAVORIETE MUZIEKGENRE
pop-rock maar ook wel bekende klassieke ballet muziek

FAVORIETE FILMGENRE
romantiek- psychologische triller- humor

FAVORIETE LITERATUUR
Historisch genre, romantiek, fantasie

FAVORIETE KLEDINGSTUK
pyjama :)

FAVORIETE VAKANTIEBESTEMMING
Cabo- Verde, eiland Boa Vista, Super vakantie gehad daar! Sjiek hotel in the middle of nowhere!

IK HOU VAN
Gezelligheid, genieten van de kleine dingen, shoppen, lekker uiteten…

IK HAAT
jaloezie en afgunst

IK HEB EEN FOBIE VOOR
niets

HUISDIEREN
hond, kat, arend, heel veel konijnen, kippen, 1 gans, vissen, ….

MEEST POSITIEVE EIGENSCHAPPEN
spontaan, vriendelijk, sociaal, behulpzaam, nuchter

MEEST NEGATIEVE EIGENSCHAPPEN
onzelfzeker, eeuwige twijfelaar, naief,

WAT WIL JE BEREIKEN
Hoop vooral gelukkig te zijn, wat ik ook bereik in mijn leven, dat ik samen met een liefdevol gezinnetje oud kan worden. Ook zou het fijn zijn indien ik een job vind waar ik veel voldoening uit kan halen, zonder dat carriere maken en veel geld verdienen daarbij primeert.

LEVENSMOTTO
wie niet waagt, niet wint

WAAROM DOE JE MEE AAN MISS BELGIE?
unieke kans om een ervaring op te doen die je op tal van gebieden helpt in je ontwikkeling als mens, als vrouw, als ambassadrice en als levensgenoot. Ik hoop sterker in mijn schoenen te staan en een gedrevenheid te bekomen die op alle levensdomeinen van pas komt (carriere, thuis,...)

WIE WORDT MISS BELGIE EN WAAROM?
? Wie dat weet ik niet, maar ik denk dat een MB vooral een spontane vrolijke meid moet zijn, die met iedereen overweg kan, de harten van alle Belgen weet te overwinnen en bovendien een waardige ambassadrice kan zijn in het buitenland. De troeven van ons land kennen en deze op een juiste en leuke manier overbrengen is de boodschap.

Images and Profile Courtesy of http://www.missbelgie.be

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...