Miss België (Miss Belgium 2011 - Contestant No. 9) Lynn Pynoo

Woonplaats
Wevelgem

GEBOORTE DATUM
26-02-88

STERREBEELD
Vis

MOEDERTAAL
Nederlands

ANDERE TALEN
Engels en Frans, in mindere mate Duits en Spaans

STUDIES (+ niveau)
Bachelor Communicatiemanagement, optie PR en Voorlichting - Vanaf 28/09/'10: Master Communicatiewetenschappen

BEROEP
Van oktober 2009 t.e.m. september 2010: Gemeentebestuur Wevelgem (dienst toerisme, dienst huisvesting en financiële dienst)

HOBBY's
Lopen, dansen, weggaan met vrienden, film, muziek

LENGTE
1m 73

KLEUR OGEN
Blauw

KLEUR HAAR
Blond

LIEVELINGS DRANK
Rode wijn

FAVORIETE MUZIEKGENRE
Ik kan enorm genieten van bijna alle genres, afhankelijk van de mood waarin ik me bevind. Dit gaat van R&B als ik wil dansen, over rustige muziek met prachtige teksten, tot reggae als ik gewoon vrolijk ben. Ik ben wel het meeste fan van Regina Spektor!

FAVORIETE FILMGENRE
Films die me raken en doen nadenken, zoals Into the wild, Memento, Titanic, ,... Ik zie ook graag eens een romantische komedie om gezellig bij in slaap te dommelen.

FAVORIETE LITERATUUR
Eckhart Tolle

FAVORIETE KLEDINGSTUK
Mijn zachte peignoir. Om buiten te komen draag ik liefst een vrolijk zomerjurkje of broekpak.

FAVORIETE VAKANTIEBESTEMMING
Road trip door Frankrijk

IK HOU VAN
Harold, de zon, lekker eten, interessante en gelukkige mensen, natuur

IK HAAT
Onrecht, egocentrisme, machtsmisbruik

IK HEB EEN FOBIE VOOR
Nagels die over een 'Spacix-kaart' of geribbelde map krabben, navels

HUISDIEREN
Katje

BEWONDERING VOOR
Mensen die ondanks een handicap of zware tegenslagen toch lachend door het leven blijven gaan. Mensen die hun tijd besteden om anderen te helpen. Mensen die zeer goed muziek kunnen spelen, dansen of zingen.

MEEST POSITIEVE EIGENSCHAPPEN
Nuchter, zeer groot doorzettingsvermogen, snel en efficiënt, ik probeer altijd de positieve kant van de zaak te zien

MEEST NEGATIEVE EIGENSCHAPPEN
Te weinig zelfvertrouwen, koppig

WAT WIL JE BEREIKEN
Geen doel op zich, maar gelukkig zijn terwijl ik alles doe wat ik graag (en minder graag) doe. Ik wil zoveel mogelijk gedaan en gezien hebben in deze wereld. Ik hoop ook zo lang mogelijk gezond te blijven, zodat ik later (misschien in het buitenland) rustig kan nagenieten van al mijn ervaringen.

LEVENSMOTTO
Life is a surprise gift we tend to take way too seriously.

WAAROM DOE JE MEE AAN MISS BELGIE?
Ik schreef me in omdat het zo tof leek. Ik houd van kicks en uitdagingen. Dit is eens iets totaal anders dan wat ik gewoon ben, maar ik vind het super om speciale dingen te mogen doen, wat eleganter te worden en zoveel positieve reacties te krijgen. Ik wilde ook meer lef krijgen om voor een publiek of camera te spreken en dit is me zeker gelukt.

WIE WORDT MISS BELGIE EN WAAROM?
Geen idee. Op dit moment weet ik nog niet wie er allemaal bij de 20 finalistes zal zitten. Maar ik hoop dat het een intelligent, oprecht goed meisje wordt die geen masker opzet.

Images and Profile Courtesy of http://www.missbelgie.be
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...