Miss België (Miss Belgium 2011 - Contestant No. 6) Ayse Ozdemir

Woonplaats
Brussel

GEBOORTE DATUM
24-jan-92

STERREBEELD
waterman

MOEDERTAAL
Nederlands,Turks

ANDERE TALEN
Frans,Engels

STUDIES (+ niveau)
6 ASO : wetenschappen-wiskunde

HOBBY's
dansen,shoppen,reizen

LENGTE
1m70

KLEUR OGEN
bruin

KLEUR HAAR
bruin

LIEVELINGS DRANK
Ice-tea

FAVORIETE MUZIEKGENRE
R&B, pop…

FAVORIETE FILMGENRE
Horror, een beetje spanning mag wel

FAVORIETE LITERATUUR
Liefdesverhalen

FAVORIETE KLEDINGSTUK
Avondjurken - liefst met een beetje glitter and glamour

FAVORIETE VAKANTIEBESTEMMING
Bora Bora…mijn droombestemming, ik hoop er ooit te geraken

IK HOU VAN
Mijn moeder en mijn familie, mijn goed gevulde kleerkast

IK HAAT
Hypocrisie en champignons

IK HEB EEN FOBIE VOOR
Insecten

HUISDIEREN
Geen huisdieren

BEWONDERING VOOR
Mijn moeder

MEEST POSITIEVE EIGENSCHAPPEN
Geduldig, sociaal, loyaal, hulpvaardig, zelfvertrouwen, taalvaardig, vriendelijk, intelligent

MEEST NEGATIEVE EIGENSCHAPPEN
Goedgelovig, koppig

WAT WIL JE BEREIKEN
Miss België worden, mijn diploma ASO en nadien geneeskunde behalen, aan de top geraken in mijn modellencarrière

LEVENSMOTTO
"Maak af waar je aan begint" , "Wat is is, wat niet is kan nog komen"

WAAROM DOE JE MEE AAN MISS BELGIE?
Het is een kinderdroom die ik verwezenlijkt wil zien. Ik hou van avontuur en wil alle mogelijkheden die mijn pad kruisen ten volle benutten. Ik hoop later succes te behalen in de modellenwereld en Miss België is daarvoor een ideale springplank. Bovendien is Miss België een goede leerschool op verschillende gebieden: sociaal, professioneel en taalkundig.

WIE WORDT MISS BELGIE EN WAAROM?
Miss België zal een stralende, goedlachse en intelligente vrouw zijn met een flinke dosis gezond verstand en charme. Zij zal België op internationale verkiezingen optimaal vertegenwoordigen en zal extra kleur brengen in eigen land.

Images and Profile Courtesy of http://www.missbelgie.be

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...